Експертний висновок за результатами проведення відновлення акумуляторної батареї (АБ)

10 років на ринку
10 років на ринку

Володіємо безцінним досвідом. Знаємо, що і до чого

Офіційний дилер
Офіційний дилер

Вся продукція сертифікована. Гарантія від виробника

Проектуємо по всій Україні
Проектуємо по всій Україні

Реалізація проектів з вентиляції, кондиціонування та опалення

Монтаж обладнання
Монтаж обладнання

Власні інсталятори виконають установку будь-якої складності з гарантією

Доставка по Києву і Україні
Доставка по Києву і Україні

Кур'єр і служби поштової перевозки. Замовлення більше 4000 грн - безкоштовно.

Проект інженерних систем
Проект інженерних систем

Підбір і проектування систем будь-якої складності. Розробка концепцій по всій Україні

Готівковий та безготівковий розрахунок
Готівковий та безготівковий розрахунок

Оплата при доставці, в офісі або через касу банку. Платник ПДВ

Постгарантійне осблуговування
Постгарантійне осблуговування

Обслуговування після закінчення терміну гарантії або не гарантійного випадку

Схожі матеріали

Складено дані за результатами проведення у квітні-травні 2016 р. у виробничому підрозділі «Локомотивне депо «Основа»» відновного обслуговування свинцево-кислотної тепловозної акумуляторної батареї (АБ) типу 48ТН-450-У2, укомплектованої з 24 шт. 4-х вольтів акумуляторних блоків типу 2ТН-450-У2 різних партій випуску, виготовлених ТОВ ««ХАЗ»«ВЛАДАР»» у 2008-2012р.
 
Ці акумуляторні блоки у складі різних тепловозних АБ згідно штатного призначення відпрацювали не менше 3-х років і були зняті з експлуатації через неможливість забезпечення достатньої повноти їх заряду із застосуванням наявних у локомотивному депо «Основа» штатних засобів їх обслуговування.

Основними причинами погіршення стану акумуляторних блоків були:

  • значне накопичення важко розчинних продуктів розряду;
  • високий рівень інтенсивності саморозряду;
  • низький рівень величини ємності, яка віддається;
  • високий рівень різниці величин характеристик акумуляторів при їх установці в складі АБ.
Відновлення цих акумуляторних блоків шляхом проведення контрольно-тренувальних циклів (КТЦ) загальноприйнятим способом було малоефективним.
Відновне обслуговування і діагностику вищеназваних акумуляторних блоків 2ТН-450-У2 проводила команда фахівців від ТОВ НТВП «УКРСПЕЦСВЯЗЬ» із застосуванням ИАЗРУ типу "БЗВМ-2/12-3", алгоритм роботи яких заснований на використанні методики Данкова В. В. При цьому 24 підконтрольних акумуляторних блоків 2ТН-450-У2 були розподілені на вісім 12-тивольтових груп.
За даними динаміки величини розрядної напруги по ходу першого циклу відновного обслуговування проводилосяся їх перевстановлення у групах і між 12-тивольтовими групами. Це дозволило попередити можливе наростання різниці величин зарядно/розрядної напруги серед акумуляторів у складі зарядної групи.
По ходу проведення циклування силу струму розряду поступово змінювали в діапазоні від 0,02 до 0,05 в частках номінальної ємності АБ.
Акумуляторный блок Logic Power
Відновлювальний заряд проводили при силі струму заряду від 0,005 до 0,035 в частках номінальної ємності. При цьому напруга заряду не перевищувала рівня 2,54, з розрахунку на один 2-хвольтовий елемент.
Таким шляхом при проведенні двох циклів відновного обслуговування була досягнута максимально можлива повнота заряду всіх акумуляторів без високоінтенсивного перемішування електроліту і без участі в такому перемішуванні накопичених продуктів зносу.
Визначення місць установки кожного акумуляторного блоку у складі АБ 48ТН-450-У2 на підставі даних величин електрорушійної сили і розрядної напруги при тестуванні під навантаженням за Методикою Данкова В. В. дозволяє попередити можливе важко передбачуване наростання опору току штатного навантаження і високоінтенсивний саморозряд тепловозної АБ при стартерному режимі роботи.
Як відомо з практики таке погіршення роботи тепловозної АБ (у тому числі зовсім нової) може мати місце у випадку, якщо з боку «+» виводу АБ виявиться найслабший акумуляторний блок, а решта - до «-» виводу АБ - в порядку наростання величини їх сили.
Той факт, що при випробуваннях на тепловозі підконтрольна АБ забезпечила 3 стартерних запуски двигуна двосекційного тепловоза 2 ТЕ 116 без проміжного підзаряду і без паралельного підключення АБ другої секції тепловоза , будучи при цьому попередньо витриманою без підзарядки протягом 14 діб, підтверджує достовірність ефективності Методики Данкова В. В.
 
Аккумулятор тяговый Sunlight 5 PzS
 
В результаті проведення відновлювального обслуговування знятих з експлуатації 24-х акумуляторних блоків 2ТН-450-У2 при використанні цієї Методики стан підконтрольних акумуляторних блоків може бути оцінено нарівні з однотипними справними.

Підсумок

Методика проведення діагностики та відновлювального обслуговування свинцевих акумуляторів у складі АБ, яку розробив інженер-винахідник Данков В. В. може бути рекомендована для використання з метою значного підвищення надійності роботи та істотного збільшення запасу ресурсу служби тепловозних АБ типу 48ТН-450-У2.
При цьому, найбільша ефективність від використання цієї Методики може бути досягнута при її застосуванні починаючи з підготовки до введення в експлуатацію і далі з періодичністю, яка рекомендована від заводу-виготовлювача при проведенні контрольно-тренувального циклу (КТЦ).
ТЕХНІЧНИЙ ЕКСПЕРТ, доцент кафедри «Автомобільна електроніка» Харківського Національного Автомобільно-Дорожнього Університету к. т. н. Паникарский А. С.
26.05.2016

Відгуки